Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Putem evita prolapsul uterin prin exercitii?

22 noiembrie 2010 by Diana Cicirean

Gimnastica favorizeaza protectia organelor uro- genitale la femei. Exercitiile specializate sunt dedicate femeilor pentru a asigura prevenirea, protectia si reabilitarea unor afectiuni si probleme ale abdomenului inferior.

Gimnastica ofera tuturor indiferent de varsta si de perioada a vietii (sarcina, nastere, menopauza) o protectie perineala a organelor abdominale si pelvine prin tonifierea musculaturii pelvine si vaginale.

Iata cateva exercitii pe care puteti sa le efectuati si acasa.

Exercitiul 1

Sezand cu trunchiul inclinat spre spate, sprijinit in maini, picioarele intinse si incrucisate. Se contracta voluntar si progresiv musculatura perineului.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 2

Sezand, trunchiul inclinat spre spate, sprijinit in maini, picioarele departate cu genunchii indoiti si talpile pe podea. Se executa contractia puternica a vaginului si impingerea uretrei catre cavitatea abdominala.
Se executa 10-15 repetari.

Exercitiul 3
Culcat in lateral cu o mana sub cap, cealalta pe langa corp, piciorul de deasupra flexat, iar cel de dedesubt intins. Se contracta musculatura vaginala.

Se executa 10-15 repetari.

Exercitiul 4
Culcat pe spate, ne ridicam usor in “lumanare”, cu mainile intinse pe podea in apropierea corpului.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 5
Din pozitia “lumanare” se fixeaza talpile pe sol peste cap. Iar in timp ce inspirati usor, impingeti soldurile in sus.
Se repeta de 10 ori.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj