Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

O mai buna circulatie sangvina prin gimnastica

27 octombrie 2010 by Diana Cicirean

Organismul ne comunica numeroase semnale care avertizeaza asupra deteriorarii circulatiei sanguine, cu mult inaintea declansarii unui probleme majore.

Gimnastica vasculara tonifica musculatura, largeste diametrul vaselor sanguine, inlatura stresul, stimuleaza organele interne, indeparteaza starile depresive, ajuta la scaderea colesterolului si imbunatateste fluxul sistemului limfatic.

Iata cateva exercitii prin care va puteti imbunatati circulatia sangvina:

Exercitiul 1
Stand departat, se inclina capul spre stanga si spre dreapta pana cand urechea atinge umarul.
Se repeta de 5-7 ori.

Exercitiul 2
Culcat pe spate cu bratele in lateral se departeaza si se apropie membrele inferioare.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 3
Culcat pe spate cu mainile la ceafa, picioarele fixate, ridicarea trunchiului la verticala.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 4
Culcat inaite cu mainile prinse sub barbie, se executa flexii alternativ ale gambelor pe coapse.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 5
Sezand pe genunchi sprijin pe palme, se aduce alternativcate un genunchi
la piept.
Se repeta de 10 ori.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj