Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

O circulatie mai buna prin masaj

02 martie 2011 by Diana Cicirean

Masajul picioarelor stimuleaza circulatia sangelui, relaxeaza muschii si ofera intregului organism o stare de bine.

Prin aplicarea unor tehnici de masaj la nivelul picioarelor, se elimina tensiunile si se va favoriza irculatia periferica care este deficitara odata cu inaintarea in varsta.

Pentru masaj, pe langa simplele miscari ale mainilor senzatia de bine si relaxare poate fi sporita de utulizarea unor geluri pe baza de menta, aloe vera sau alte ingrediente cu efect calmant. Ele presupun masarea talpii prin miscari usoarea cu varful degetelor, acestea devenind treptat tot mai puternice. Trebuie insa sa ai grija ca miscarile sa nu fie foarte bruste sau apasate pentru a nu-ti crea senzatia de durere.

Atunci cand ai de gand sa iti masezi picioarele trebuie sa te alfli intr-un ambient relaxant. Inceraca sa faci acest lucru seara, imediat dupa ce ai facut dus. Acesta este unul dintre momentele in care corpul tau este relaxat.

Poti sa iti masezi picioarele si singura din pozitia sezut. Avantajul este ca poti folosi ambele maini si ca miscarile pot fi mai precise.

Pentru ca masajul sa fie cat mai eficient trebuie sa dureze in jur de 10-15 minute.

Maseaza usor cu varful degetelor toata laba piciorului prin miscari repetitive, iar apoi cu miscari ample, maseaza toata gamba. Incepe mai intai cu masarea piciorului drept si apoi continua cu cel stang.

Masajul picioarelor te ajuta sa reduci stresul sau depresia si sa scapi de senzatia de picioare grele. Senzatia de bine si relaxare conferita de masaj nu va fi resimtita doar la nivelul picioarelor, ci a intregului organism.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj