Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Evita picioarele umflate in sarcina!

08 mai 2011 by Diana Cicirean

beautiful-legs-main_FullAl treilea trimestru al sarcinii, cuprinde perioada in care  fatul are o crestere semnificativa ceea ce implica  si o crestere considerabila in greutate pentru noi.

Crestere in greutate este evidenta si apare  o oarecare laxitate articulara fapt pentru care trebuie largita baza de sustinere a corpului.

In aceasta perioada apar foarte frecvent durerile de spate foarte pronuntate si dureri la nivelul talpilor picioarelor. Picioarele devin mai umflate si mai dureroase atat datorita greutatii suportate cat si datorita unei circulatii deficitare.

Gimnastica pentru sarcina cuprinde si exercitii pentru evitarea disconfortului la nivelul picioarelor.

Iata cateva exercitii, pe care puteti sa le efectuati zi de zi, pentru a evita unflarea si durerile la nivelul talpilor picioarelor.

Exercitiul 1
Stand, cu picioarele usor departate si bratele relaxate pe solduri, se ridica alternativ cate un picior pe varfuri.

Se repeta de 10 ori, pentru fiecare picior.

Exercitiul 2
Mers, cu ridicarea pe varfuri saltat la fiecare pas.

Se repeta timp de 2 min.

Exercitiul 3
Sezand pe un scaun, cu spatele drept si bratele relaxate, se executa “mersul omidei”cu degetele picioarelor( se trag si se intind degetele spre talpa).

Se repeta 2 min.

Exercitiul 4
Sezand pe un scaun, cu spatele drept si bratele relaxate, se incearca strangerea unei bucati de panza de pe sol, cu degetele picioarelor. Exercitiul trebuie efectuat pe o suprafata lucioasa.

Se repeta 2 min.

Exercitiul 5
Sezand, pe sol, cu talpile sprijinite pe perete, se incearca impingerea in varfurile degetelor.

Se repeta de 10 ori.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj