Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Fara dureri de spate!

03 martie 2011 by Diana Cicirean

In ciuda durerilor de spate, coloana vertebrala trebuie sa fie mereu in miscare iar exercitiile precum mersul, inotul sau plimbarea pot ajuta la mentinerea unui spate cat mai sanatos.

Iata cateva exercitii pe care le puteti efectua si acasa.


Exercitiul1

Culcat pe spate, cu genunchii indoiti si talpile fixate pe sol. Se ridica usor sezutul si ne sprijinim doar pe calcaie.
Se repeta de 8 ori.
Exercitiul 2
Culcat inainte in sprijinit pe coate, antebrate si palme. Se extinde spatele cu aducerea capului pe spate odata cu intinderea bratelor.
Se repeta de 8-10 ori.


Exercitiul 3

Culcat pe spate, se ridica genunchii la piept prin flexarea coloanei lombare. Miscare poate sa fie ajutata cu ambele maini si coborarea lenta a genunchiilor.
Se repeta de 8-10 ori.
Exercitiul 4
Stand cu picioarele departate pana la nivelul umerilor. Cu mainile pe umeri rasucesti lent, spre dreapta, tot corpul, apoi spre stanga.
Se repeta de 8 ori.

Exercitiul 5
Stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, ridici lejer mana dreapta in sus, iar pe cea stanga o lasi sa coboare usor pe langa corp. Repeti exercitiul si cu mana stanga in timp ce te ridici pe varful picioarelor.
Se repeta de 8-10 ori.

Exercitiul 6
Intins pe podea pe spate se arcuieste spatele cu mentinerea greutatii corpului pe calcaie si umeri tinand capul ridicat de la podea. Pastreaza-ti aceasta pozitie timp de cateva secunde si apoi creste treptat durata pana la doua minute.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj