Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Exercitiile fizice zilnice

01 martie 2011 by Diana Cicirean

Exercitiile fizice ne ajuta sa ne mentinem sanatatea si sa slabim fara sa ne infometam. Pentru acesata este important sa stim ca acestea se impart in doua mari categorii: exercitii aerobice (denumit si “exercitiu cardiovascular”) care iti accelereaza respiratia si bataile inimii si exercitiile de rezistenta care folosesc forta fizica pentru a tonifia musculatura.

Exercitiile imbinate cu o dieta echilibrata sunt cheia pentru a scapa de kilogramele in plus, insa scaderea in greutate ar trebui sa fie rezultatul fericit al programului de exercitii fizice pe care il urmezi. Chiar daca nu ai probleme de greutate nu trebuie sa ignori miscarea, deoarece aceasta iti intareste sistemul imunitar si iti mentine sanatatea.

Nu ai nevoie de un program fix in care sa faci gimnastica sau sport, insa aerobicul este ideal sa fie practicat dimineata. Specialistii ne recomanda sa facem exercitii timp de 30 de minute pe zi sau cate trei sedinte de 7-10 minute pe zi, in functie de timpul si de programul tau. Alege varianta care ti se potriveste cel mai bine deoarece rezultatele vor fi aceleasi.

Trebuie sa stii ca 20 de minute de exercitii executate dimineata sunt echivalentul a 60 de minute de exercitii executate dupa-amiaza din punctul de vedere al arderii grasimilor. Daca faci exercitii fizice seara tarziu sau noaptea este posibil sa ai probleme cu somnul, insa daca acesta este singurul moment in care ai timp, nu ezita sa il folosesti.

Exercitiile trebuie executate regulat si viguros, insa trebuie incepute incet, iar ritmul trebuie sa creasca treptat pentru a se acomoda organismul cu efortul si poti apela la exercitii din ce in ce mai complicate.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj