Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Exercitii pentru stabilitatea genunchiilor

24 septembrie 2010 by Diana Cicirean

Muschii slabiti sau obositi nu pot suporta cum trebuie articulatiile genunchiului sau sa absoarba socul in urma impactelor puternice, sau mai mari decat posibilitatea de adaptare.

Impactele si loviturile repetate in aceasta zona pot provoca leziuni articulatiilor, muschilor si tendoanelor genunchilor.

Iata cateva exercitii pe care le puteti efectua pentru a redobandi stabilitatea genunchiilor.

Exercitiul 1
Sezand pe un scaun cu mainile intre genunchi si strangeti din genunchi opunand rezistenta cu mainile. Tineti 10 secunde si relaxati 2 secunde.
Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 2
Culcat pe sol pe partea dreapta, cu umerii aliniati la nivelul soldurilor. Puneti mana stanga pe podea in fata voastra pentru a va echilibra. Inditi piciorul stang si aduceti-l pe podea in fata voastra. Ridicati incet piciorul drept cam 10 centimetrii de la sol si tineti pozitia, apoi coborati incet piciorul in pozitia initiala.
Se repeta de 10 ori pentru fiecare parte.

Exercitiul 3
Culcat pe sol pe partea dreapta, cu umerii si soldurile aliniate. Indoiti piciorul de pe podea la 90 de grade si incet ridicati piciorul stang aproximativ 45 de grade, mentineti pozitia o secunda, apoi coborati piciorul incet. Repetati si pentru partea opusa.

Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 4

Sprijinit de spatarul unui scaun pentru support, aduceti un picior in spate pe diagonala pana simtiti fesele incordate. Repetati pentru ambele parti.

Se repeta de 10 ori.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj