Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

Coapse mai ferme in timpul sarcinii

22 martie 2011 by Diana Cicirean

Gimnastica efectuata moderat si regulat, este considerata chiar binevenita pentru toniferea musculaturii coapselor, care odata cu inaintarea sarcinii devin tot mai solicitate.

Un tonus muscular crescut si poazitionarea corecta a gravidei, inlatura neplaceriile sarcinii si durerile aparute la nivelul spatelui si picioarelor.

Iata cateva exercitii pe care puteti sa le efectuati si acasa daca aveti acordul medical.

Exercitiul 1
Culcat pe partea dreapta, cu picioarele intinse, batul indoit sustine capul. Ridicati piciorul stang la cativa centimetri de sol si reveniti. La pozitia initiala.

Se repeta de 10-15 ori, pentru fiecare parte.

Exercitiul 2
Culcat pe partea dreapta cu spatele drept, picioarele extinse si sustineti capul cu mana dreapta. Aduceti piciorul stang in fata incrucisandu-l peste cel drept, avand in acelasi timp grija ca genunchiul drept sa fie usor indoit. Ridicati piciorul drept la cativa centimetri in aer si reveniti.

Se repeta de 10-15 ori, pentru fiecare parte.

Exercitiul 3
Puneti mingea medicinala pe un perete si incercati sa o sprijiniti cu spatele tinand picioarele la cativa centimetri in fata. Inspirati si indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade pentru a cobori corpul spre sol pana ajungeti la o pozitie confortabila.

Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 4
Stati in pozitie verticala cu picioarele departate astfel incat acestea sa fie in aceeasi linie cu umerii si tineti in fiecare mana cate o gantera. 
Indoiti usor genunchii incordand muschii feselor. Expirati si ridicati picioarele in lateral, inspirati si reveniti la pozitia initiala.

Se repeta de 10 ori.

Exercitiul 5
Stati in pozitie verticala cu picioarele usor departate, muschii abdominali incordati si umerii trasi usor in spate. Expirati si faceti un pas cat mai mare cu piciorul drept in lateral. In momentul in care piciorul este pe sol indoiti genunchii intr-un unghi de 90 de grade si ridicati mainile deasupra capului.

Se repeta de 10 ori.

Alte articole:

Cum evitam durerile de spate in sarcina?

Ce postura avem in timpul sarcinii?

Stretching in perioada sarcinii

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj