Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

3 pasi pentru o nastere usoara

21 martie 2011 by Diana Cicirean

Un copil reprezinta pentru toate femeile o experienta de neuitat. Insa pentru majoritatea unul dintre cele mai mari impedimente ale bucuriei de a deveni mamica este reprezentat de durerile din timpul travaliului si al nasterii.

Ne putem usura nasterea prin efectuarea unor exercitii create special pentru fortiierea muschilor pelvieni va pot oferi un plus de flexibilitate si rezistenta.

Iata cateva exercitii pe care puteti sa le efectuati si acasa daca aveti acordul medical.

Exercitiul 1
Stand pe genunchi cu sprijin pe palme, cu mainile si picioarele usor departate, sprijiniti greutatea corpului pe palme si genunchi si tineti mainile drepte. Se inspira si se contacta muschii abdominali, in timp ce ridicati usor fesele si zona inferioara a spatelui.

Se repeta de 8-10 ori.

Exercitiul 2
Stand in spatele unui scaun cu picioarele departate si mainile pe spatar. Se contracta imuschii abdominali si se indrepta spatele, apoi indoiti genunchii si coborati coapsele spre sol.

Se repeta de 8-10 ori.

Exercitiul 3
Stand cu spatele lipit de un perete cu picioarele apropiate, indoiti si simultan departi genunchii si pastrati aceasta pozitie atat timp cat puteti.

Se repeta de 8-10 ori.

Alte articole:

O sarcina fara dureri de spate

Kinetoterapia sarcinii

Gimnastica in cursul sarcinii

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj