Harta site | Contact
Stretchingul te ajuta sa scapi de stres

10 puncte pentru exercitiile fizice

28 februarie 2011 by Diana Cicirean

In momentul in care avem cateva kilograme in plus care ne gandim la o dieta.

Faptul ca suntem in mare parte sedentari si jobul ne tine pe scaun la birou si pe scaun in masina este rezultatul imaginii nostre.

Iata 10 pasi prin care iti poti imbunatati imaginea

1 Exercitiu fizic iti solicita musculatura, intr-un fel sau altul, asa cum rezistenta inseamna ceva ce poti face timp de mai multe ore. Poate sa fie si o plimbare de doua ore.

2 Pentru rezultate cu adevarat bune trebuie sa dureze minim 20 de minute.

3 Dupa o sedinta serioasa pulsul va reveni la normal in doua minute, insa presiunea sangelui si rata metabolismului raman ridicate inca doua ore.

4 Unul dintre secretele controlului greutatii consta in reprogramarea organismului tau, astfel incat acesta sa se astepte la o anumita cantitate de mancare si la un anumit numar de exercitii. Urmand o dieta severa vei reusi poate sa slabesti dar sigur nu iti vei imbunatati si forma.

5 Nu motiva ca nu faci sport pentru ca nu ai timp! Daca stai cel putin o ora pe zi in fata televizorului inseamna ca ai timp. Chiar daca nu este placut sa faci efort fizic, rasplata nu va intarzia sa apara.

6 Incepand de la 25 de ani pierzi treptat din musculatura, asa ca si metabolismul va fi mai lent. Iata de ce, pe la aceasta varsta, chiar si persoanele care nu au avut in viata lor probleme cu greutatea incep sa se ingrase.

7 Vitaminele nu iti vor reda energia pierduta pentru ca nu contin calorii (care sunt singurele donatoare de energie). Decat sa inghiti vitamine sub forma de pastile, ceea ce e la moda, mai bine mananca sanatos si fa miscare.

8 Nu confunda pofta de mancare cu senzatia de foame. Pentru astfel de situatii e bine sa ai la indemana o felie de paine. Dar nu trece nici in extrema cealalta: daca stomacul iti cere mancare, nu ii refuza aceasta bucurie .

9 Singurul contra-argument pe care l-am gasit este ca exercitiul fizic nu are acelasi efect ca prajiturile: mananci una si ai manca tot platoul. Ai nevoie de vointa ca sa mai faci si a doua sedinta de exercitii, asa cum ai nevoie de vointa pentru a te opri la a doua prajitura.

10 Singurul contra-argument pe care l-am gasit este ca exercitiul fizic nu are acelasi efect ca prajiturile: mananci una si ai manca tot platoul. Ai nevoie de vointa ca sa mai faci si a doua sedinta de exercitii, asa cum ai nevoie de vointa pentru a te opri la a doua prajitura.

Comentează

Made by Valentin Bora and Matei Blaj